Too much power in a Rogers? PICS.
+ Reply to Thread
Page 1 of 12 1 2 3 4 11 ... LastLast
Results 1 to 14 of 156

Thread:
Too much power in a Rogers? PICS.

  1. #1
    B1 Racing cs19's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6,523

    Default Too much power in a Rogers? PICS.

    I think we were a little too aggressive with the timers. LOL. Good save Woods.



















    B1Racing.net

  2. Remove Advertisements
    PerformanceBoats.com
    Advertisements
     

  3. #2
    B1 Racing cs19's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6,523

    Default

    LOL just saw you posted them in Jetboat pics Woods. took forever to upload all these, damn. Oh well.
    B1Racing.net

  4. #3
    Senior Member Boat 405's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    San Diego, CA
    Posts
    3,733

    Default

    Rad. Everyone in the 999 and 405 pit thought he was gonna get wet, right in front of us.

    I gotta say though in the finals you guys had it dialed with and .51 vs my .56. A better reaction time and I would have been smoked.

  5. Remove Advertisements
    PerformanceBoats.com
    Advertisements
     

  6. #4
    B1 Racing cs19's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6,523

    Default

    Quote Originally Posted by widowmaker View Post
    Rad. Everyone in the 999 and 405 pit thought he was gonna get wet, right in front of us.

    I gotta say though in the finals you guys had it dialed with and .51 vs my .56. A better reaction time and I would have been smoked.
    1.2 seconds of nitrous on the timer and it went .51. We lost but were pumped on the setup we through at it. We had very little baseline going into that run against you.
    B1Racing.net

  7. #5
    Senior Member ULTRA 23's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Corona, CA
    Posts
    2,044

    Default

    Nice save Jordan.
    John D

    INLAND ULTRA CUSTOM BOATS
    Corona, CA
    951-734-6000
    Ultraboats.com

  8. #6
    460
    460 is offline
    ATTA BOY 460's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Posts
    2,348

    Default

    Holy shit.

    I my vbottom to ride like that!

    Nice save

  9. #7
    Senior Member Boat 405's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    San Diego, CA
    Posts
    3,733

    Default

    Quote Originally Posted by cs19 View Post
    1.2 seconds of nitrous on the timer and it went .51. We lost but were pumped on the setup we through at it. We had very little baseline going into that run against you.
    Yeah, no kidding only what 3 runs all weekend,on the new setup and you run a .51.

  10. #8
    B1 Racing cs19's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6,523

    Default

    Quote Originally Posted by widowmaker View Post
    Yeah, no kidding only what 3 runs all weekend,on the new setup and you run a .51.
    if we can just get that driver guy to mow the tree down its a player.
    B1Racing.net

  11. #9
    Senior Member Boat 405's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    San Diego, CA
    Posts
    3,733

    Default

    Quote Originally Posted by cs19 View Post
    if we can just get that driver guy to mow the tree down its a player.
    Consider it mowed. Don't forget RCB ran hard for first time at the track. Is he coming in Oct?

  12. #10
    B1 Racing cs19's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6,523

    Question

    Quote Originally Posted by widowmaker View Post
    Consider it mowed. Don't forget RCB ran hard for first time at the track. Is he coming in Oct?
    he bought a helmet thats all i know.

    he definatly ran well too. Right on the number
    B1Racing.net

  13. #11
    ....like warm apple pie RaceFace's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Mission Viejo
    Posts
    1,681

    Default

    Damn!! I bet all that Del Taco QUICKLY exited his body at the same time!


    Nice save Jordan!
    Race

  14. #12

    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    98

    Default

    thats how i run mine. lookz great.

  15. #13
    Senior Member Woods 017's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1,868

    Default

    Thanks guys, definitely not my finest moment.

  16. #14
    Senior Member sdpm's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    1,532

    Default

    Just a little more on the down peddle and you were right there!

+ Reply to Thread
Page 1 of 12 1 2 3 4 11 ... LastLast

Quick Reply Quick Reply

Register Now

Please enter the name by which you would like to log-in and be known on this site.

Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Please enter a valid email address for yourself.

Please select your insurance company (Optional)

Log-in


Tags for this Thread

Digg This Thread

Posting Permissions

  • You may post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95