Performance Boats Forum banner

1 - 20 of 24 Posts

·
6TH STREET TERROR 4 HIRE
Joined
·
797 Posts
Discussion Starter #1
Any of you on there?? Can new people register or whats the deal with that?? Tried to register and said admin blocked it or some crap..Thanks for any info...
 

·
Half a bubble off
Joined
·
2,467 Posts
Yep. I signed on just to double check and it's up. Did you get the email? John


How do I register?
You register by clicking on the 'Register' link near the top of the page. You will be asked to choose a user name, password and enter a valid email address. In addition there will be some other fields to which you will be invited to respond. Some will be mandatory while others are optional. Once this is complete you will either be fully registered, or in some cases you may have to click on a link in an 'activation email' sent to your email address. Once you have done this you will be registered.
Note that entering your email address will not leave you open to 'spam', as you can choose to hide it from other board users. You'll probably be able to allow other registered users to contact you via email, but the system won't display your email address to them unless you give permission.
If you are under the age of 13, the administrator may require that a parent or guardian provide consent before allowing you to complete the registration process. More information about this is available during the registration process.
 

·
6TH STREET TERROR 4 HIRE
Joined
·
797 Posts
Discussion Starter #3
I clicked on the Register icon then this pops up...

Sorry, registration has been disabled by the administrator.
 

·
Half a bubble off
Joined
·
2,467 Posts
Nutz! I looked real quick in the Feedback forum and didnt see anyone complaining. Can you get in so you can at least send a message to the Admin?

If not, I can do that for you if that would help.........john
 

·
Premium Member
Joined
·
986 Posts
If you go to the "Trash or be Trashed" page and scroll down to the 3rd "sticky" at the top......you will see that admin has closed new registration while he is on vacation. Looks like he'll be back next week.

"CraigC" on Yellowbullet
 

·
6TH STREET TERROR 4 HIRE
Joined
·
797 Posts
Discussion Starter #6
I am not a member yet so I cant send them a email... Do you have a e-mail address for them?? Thanks
 

·
6TH STREET TERROR 4 HIRE
Joined
·
797 Posts
Discussion Starter #7
Oh...Thanks got to be smarter that the forum I guess lol
 

·
Half a bubble off
Joined
·
2,467 Posts
Oh, that would explain it. I never can get past the "Everyday HotGirl" thread to read the other posts..:D
 

·
Distinguished Member
Joined
·
5,772 Posts
There's a few of us boat racers/hot boaters already over there. Seems I heard they don't like our kind around there and won't allow new PB members to register there anymore. Sorry about that. :)st





































JK, :p:)sphss:)hand
 

·
Red Blooded American
Joined
·
15,853 Posts
Yeah, I registered for the drag racing discussions and never came back after the language, porn and crap spewed all over that entire site. I'm sure it's great for some, just not my cup of tea, as they say.
 

·
No Sandbar To Far
Joined
·
3,276 Posts
Monty shut down the registration when it hit over 50 thousand members:eek:mg:
 

·
21 Daytona
Joined
·
5,291 Posts
Yeah, I registered for the drag racing discussions and never came back after the language, porn and crap spewed all over that entire site. I'm sure it's great for some, just not my cup of tea, as they say.
Where the weak are killed and eaten!!!! Vulgar language and nudity may be enclosed!! NWS
 

·
6TH STREET TERROR 4 HIRE
Joined
·
797 Posts
Discussion Starter #14 (Edited)
Hell they don't like our kind around here either..lol Sounds like a good place to make friends...

Looks like a lot of info over there..
 

·
Registered
Joined
·
279 Posts
Great place to go for Tech info . 99.9% car related .Yoou can just kinda tell they are just a tad put off when you mention boats , but than again we here feel the same about guys wanting to talk about their mustangs in the jet section . Or maybe we just feel that way about FORDS in general. Yea thats it .
 

·
Distinguished Member
Joined
·
5,772 Posts
Yeah, I registered for the drag racing discussions and never came back after the language, porn and crap spewed all over that entire site. I'm sure it's great for some, just not my cup of tea, as they say.
Most of the lanuguage and porn stuff is in the trash or be trashed section. And even in that section, most will post if it's porn/nudity with NWS or NSFW so you can pass on it if you prefer. The rest of it is moderated fairly well and the "lets talke racing" is all about just that, with moderation.

Hell they don't like our kind around here either..lol Sounds like a good place to make friends...

Looks like a lot of info over there..
True dat!!!

Great place to go for Tech info . 99.9% car related .Yoou can just kinda tell they are just a tad put off when you mention boats , but than again we here feel the same about guys wanting to talk about their mustangs in the jet section . Or maybe we just feel that way about FORDS in general. Yea thats it .
There's a bunch of boat guys over there and a lot of good tech. I like it because you get a lot of different backgrounds and some from fairly accomplished racers/builders input.
 

·
Registered
Joined
·
4,188 Posts
Most of the lanuguage and porn stuff is in the trash or be trashed section. And even in that section, most will post if it's porn/nudity with NWS or NSFW so you can pass on it if you prefer. The rest of it is moderated fairly well and the "lets talke racing" is all about just that, with moderation.



True dat!!!



There's a bunch of boat guys over there and a lot of good tech. I like it because you get a lot of different backgrounds and some from fairly accomplished racers/builders input.[/QUOTE]

There's some very knowledgable people over there.. Monty and Steve did not hesitate to help us out when I first installed the Fogger system!!!
 

·
mo balls than $cents$
Joined
·
11,734 Posts
yb is awesome! sho it has alil bit of porn now and then on it, but we're gearheads, not politically correct:)bulb
 
1 - 20 of 24 Posts
Top